Proběhlé akce

Run and help

RUN and HELP

Charitativní běh RUN and HELP, který každoročně pořádá organizace Konto Bariéry. A co jsme se rozhodli udělat my? Sešli jsme se a společně šli, běželi do Krčského lesa. Tento běh nebyl ani výherní ani závodní, byl to pouze příležitostí k tomu se protáhnout a přispět na dobrou věc. Každý účastník obdržel startovní číslo, které si připevnil na oblečení. Tempo si určoval každý sám.

Za každý kilometr, který jsme zdolali, jsme přispěli symbolickou částkou 20 Kč do zapečetěné kasičky Konta Bariéry. Nakonec se nám podařilo vybrat 12 194 Kč.

 

Hláska

Druháci na hradě Hláska

V pondělí 29.6. se děti druhých tříd rozhodly prozkoumat okolí zříceniny hradu Hláska. Počasí se umoudřilo, děti se dozvěděly o tamější pověsti, ušly pár kilometrů a celou výpravu zakončily nalezením pokladu na zřícenině. Výlet se vydařil. 

 

Divadlo z Dlouhé

Divadlo z Dlouhé

25. června za druháčky do školy přijelo divadlo z Dlouhé. Děti shlédly pohádky a říkanky z knihy Špalíček veršů a pohádek od Františka Hrubína a zároveň se naučily i nová slova ze slovenštiny. Novinářské příspěvky dětí:

Davídek Emilka Honzík Kuba H. Kuba I. Maty

Prahou kráčí lev

Ve středu 24. června se děti druhých tříd vydaly po stopách lva z knihy Prahou kráčí lev do pražských ulic. Prošly si Karlův most a došly do Vrtbovské zahrady. Reportáže dětí:

Alice Bára Isabelka Laura Natálka Tobias

Parníkem do ZOO

V úterý 23. června se děti vydaly z Rašínova nábřeží na plavbu parníkem do pražské ZOO, kde spatřily například nově narozená slůňata. Novinářské příspěvky dětí:

Ella Emilka Kačka Kuba Lucka
Vesmír

Vesmír online

Během online výuky měli žáci ve výtvarné výchově téma Vesmír. Pracovali na šesti propojených zadáních, ve kterých měli možnost téma zpracovat po svém, ale zároveň pomocí inspirace od současných umělců, o kterých jsme si také povídali.

spring flowers

SPRING FLOWERS

We love spring! Regardless of the coronavirus restrictions we do! It’s when the temperatures rise, weather becomes interesting and colorful, flowers bloom and people become livelier. It’s the perfect time of the year to work on shapes, colours and flowers, indeed. Ms.Michopulu

 

robot

Project robot

One of the topics children learned about in Year 3 English, is the ever-changing technology. Can you imagine if we did not have the technology that would allow us to communicate at a distance? If it wasn’t for technology, it would have been quite hard to continue our classes, which we successfully have and at times, even had fun doing the little projects. One of the projects was about creating a robot.

In 3A and B classes, we took a moment to study robots and their various uses. In order to really understand the project, the students had the opportunity to be creative and to think what their robot will look like, what materials they will use, how many parts will their robot have, how will their robot move, how will the robot be useful and how  the robot will know where obstacles are. To sum up, the students had to come up with a 3D model of a robot and think of its functions; the robot needed to be made from materials they found around their homes.  Attached you can find their masterpieces along with a short descriptions. We hope you enjoy this mini art gallery of the students’ work....

Annie 1 2 Julie Kristina Martin Jakub Natálka Adam Julie Ella and Kamilka Katie 1 2 Linda Martin 1 2 3 Stefi Veronika 1 2 Viky and Linda Robot
Masopust

Masopust

V pátek 14. února proběhl na základní škole masopust. Žáci a učitelé se převlékli do kostýmů a zúčastnili se průvodu. Zpívali se masopustní písničky: Skákej medvěde, Komáři se ženili, Hojačky, My jsme muzikanti, Máme tu masopust a další písničky. Na závěr se pohřbila basa a ukončilo se masopustní veselí.

simulátor

Exkurze do počítačové firmy SCS Software jako překvapení

Děti ze třídy 3.A dostaly na konci pololetí dárek. Den před vysvědčením se autobusem vypravily na neznámé místo. Co tam zažily a co je tam čekalo? To se dozvíte z následujícího vyprávění dětí:

Jeli jsme autobusem na výlet, ale nevěděli jsme kam. Potom jsme šli k velké budově. (Ella) Se třídou jsme jako překvapení šli do SCS Software, tj. společnost pro počítačové hry. Tahle firma vznikla v roce 1997. (Martin) Jmenovala se proto, že byli dva bratři, jmenovali se Pavel Šibor a Petr Šibor. A pak se k nim přidal Inuščin táta: Martin Český. A bez těch háčků je to SCS, jsou to příjmení. (Ema) Vymýšlejí počítačové hry o kamionech. (Stefinka), Ve firmě jsou povolání jako třeba grafik, zvukař a tester. (Kuba) Princip je, že vyvážíš a přivážíš zboží. (Adam) Jejich nejznámější hry se jmenují Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator. (Kuba) Firma vytváří i mapy pro hru. (Lukáš) Vyzkoušel jsem si zahrát American Truck na simulátoru, bylo to super. Dostali jsme deník. (Máťa) Zjistili jsme, jak je těžké vyrobit počítačovou hru a kolik je na to potřeba lidí. (Kamča) Křičeli jsme ve zvukotěsné místnosti. (Anetka) Kluci si stoupli mimo místnost, ale neslyšeli nás. (Ella)

načíst další